مسابقه نامه ای از بهشت برگزار می شود 

مسابقه نامه ای از بهشت برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
علی عبدی نسب گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح با همکاری و مشارکت شهرداری و حوزه مقاومت بسیج در نظر دارد مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد عمران را تحت عنوان نامه ای از بهشت برگزار کند.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان، گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح با همکاری و مشارکت شهرداری و حوزه مقاومت بسیج در نظر دارد مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد عمران را تحت عنوان نامه ای از بهشت برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران افزود: با توجه به شرایط کرونایی این مسابقه به صورت مجازی برگزار می شود و به نفرات برگزیده نیز جوایزی اهدا می شود.


وی بیان کرد: جوایز مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد شامل ۲۰ کارت هدیه یکصد هزار تومانی و همچنین کتاب ارزشمند نهج البلاغه است.


عبدی نسب ابراز کرد: این مسابقه ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با شب ۲۸ ماه مبارک رمضان راس ساعت ۲۱ برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای جلوگیری از تضییع حقوق سایرین می بایست تا ساعت ۲۱ و سی دقیقه پاسخ های خود را به شماره 09138476629 ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران ادامه داد: پاسخ ها در مدت زمان اعلام شده پذیرفته می شوند و پس از بررسی پاسخ ها، نفرات برگزیده انتخاب شده و هم زمان با عید فطر جوایز آنها اهدا می شود.

 

وی اظهار کرد: منبع مسابقه در قالب فایل pdf آماده شده که در گروه مجازی کانون مصباح به اشتراک گذاشته می شود و علاوه بر این نیز شرکت کنندگان می توانند از طریق شماره یاد شده در واتس آپ این فایل را دریافت کنند.
 


عبدی نسب هدف از برگزاری این مسابقه را بازخوانی و تدبر در وصایای شهدای شهر علی آباد برشمرد و تاکید کرد: وصایا خوانی از جمله توصیه های بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و با مطالعه این وصایا جوانان با چشم انداز و سیره فکری شهدا بیشتر آشنا می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران اضافه کرد: طبق فرمایش رهبری؛ زنده نگه داشتن یاد شهداء از شهادت کمتر نیست، ما نیز تصمیم گرفتیم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد را برگزار کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امروز که دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال معرفی الگوهای غربی برای نسل نوجوان و جوان ما است، می توان با برگزاری چنین مسابقاتی شهدا را به عنوان برترین الگو به این نسل معرفی کرد.

پایان پیام/ 586